Pagina's

zaterdag 19 mei 2012

Nies-aandrijving.

De ene dag zit je hoofd vol gedachten. De dag erop zit je hoofd vol met iets tastbaarders - wat ervoor zorgt dat je de dagen aan elkaar begint te snotteren, snuiten en niezen.

En ik zat me na de zoveelste niesbui daarnet af te vragen of we niet iets nuttigs kunnen doen met al dat genies. Zouden we er geen energie mee op kunnen wekken of zoiets? *O ja, dat moest ik nog vertellen. Of je hoofd te vol zit met gedachten of met snot, helder denken kun je hoe dan ook niet*. Maar ik heb me weleens voorstellingen gemaakt van mensen in een auto met nies-aandrijving. Een beetje gevaarlijk zou dat wel zijn als de niesbui net voor het rode stoplicht plaatsvindt..maar anders.. wie weet hoeveel snelheid zoiets geeft (a).

(Nee, snot komt je denkvermogen niet ten goede).

1 opmerking:

  1. Dat zou nog eens fijn zijn! Dat als je je gedachten even kwijt bent, je alleen maar hoeft te niezen en hup, weg is het :D

    BeantwoordenVerwijderen