Pagina's

dinsdag 1 mei 2012

Loving Ladybugs.

Gisteren was een heel erg mooie Koninginnedag. Met vrienden aan het strand - heerlijk! Het water van de zee was ijskoud, maar soms moet je dingen trotseren. (Nu zie ik eruit of ik gejankt heb - doordat ik een zonnebril ophad ben ik precies daaronder verbrand. Dus nu twee grote rode vlekken op m'n wangen. Voordat je me medelijdend aan gaat kijken: ik had iets beter moeten mikken met de zonnebrandcrème). Anyway, één van de hilarische dingen was een vrijend stel achter de heuveltjes. (Vrij irritant dat je dat iedere keer wéér moet aanzien als je even naar het water loopt. En gelukkig vonden we het collectief irritant - en de grappen die erover gemaakt werden, waren niet van de lucht).

Maar wat moesten we lachen toen we bij de wc's een hele reeks vrijende lieveheersbeestjes tegenkwamen. Dat was dan wel weer schattig. (Snap ik ook eens een keertje hoe dat bij insecten gaat).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten