Pagina's

vrijdag 11 mei 2012

De kruidentuin!

Gisteren was ergens een best wel mooie dag. Donkere wolken. Regen. Hard fluitende vogels. En een broeierig klimaat. Overdag was dat best leuk.. behalve al m'n productiviteit (zie m'n wijsneuzerige blog van gisteren) ben ik ook even met m'n mama naar de Intratuin geweest om nog wat kruiden enzo in te slaan. En eigenlijk ben ik best trots op mijn verzameling! (Die zich ieder jaar uitbreidt). Ik hoorde onlangs trouwens iemand voorlezen dat 'basilicum kweken' een teken van depressie is. Natuurlijk was dat een grap, want anders zou ik bést depressief zijn, zomaar.

(Vannacht vond ik dat broeierige gedoe minder fijn. Het werd later en later en ik lag klam en bezweet alleen maar te draaien en te piekeren - omdat je 's nachts koste wat het kost niets kunt relativeren. Zelfs als datgene waaraan je denkt helemaal niets voorstelt of helemaal geen betekenis heeft. Op een gegeven moment heb ik, na bijna een jaar, een oud dagboek erbij gepakt om maar even wat chaos van me af te schrijven. Daarna kon ik gelukkig beter slapen, maar leuk is zó anders).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten