Pagina's

zaterdag 31 maart 2012

Zomaar wat gedachten en opmerkingen.

- Ik kan echt veel beter met katten dan met kinderen. Gisteravond een allerschattigst klein poesje op schoot gehad wat heerlijk ging maffen. Nou, my dear, katten maken het leven een heel stukje mooier! :)

- Ik hou van mijn kat. Pas sliep madam zelfs bij me op bed, 's nachts. Heerlijkheid. (Al is het soms een beetje uitkijken met omdraaien enzo).

- Boswandelingen met dames zijn leuk. En ik word best trots als ik een uur kan wandelen zonder enigszins moe te worden. En ik vind het heerlijk als mensen me als medevolwassene behandelen.

- En ook al wil ik dan ergens wel volwassen zijn, ik hou nog steeds van kinderdingen. Toon Tellegen (maar daar schaam ik me niet voor, omdat volwassenen dat wel leuk MOETEN vinden). Donald Duck. Patat. Knakworst. Schommelen. Madeliefjes (en dan blaadje-voor-blaadje enzo). Flauwe grapjes. Chips. (En ik hou dan weer niet van spruitjes en bloemkool en andere gekookte groente! Hoe kinderlijk kun je zijn!).

- Ik ben vervelend met foto's. Alsof dingen niet gebeurd zijn als je er geen foto van hebt. Kom op zeg. Dat is DOM. Want ik ben een veel te grote bangerd om altijd en overal met een camera te verschijnen.

- Ik hou altijd van muziek. Onvoorstelbaar veel. De soort muziek varieert dan weer wel.

- En ik kreeg op m'n kop. Met mijn man-en-vrouw-zijn-gelijk-denken vind ik nog steeds dat vrouwen niet achter mannen aan horen te gaan, maar andersom. Maar blijkbaar leef ik in de middeleeuwen met dat idee?! (Ik dacht sowieso ook altijd dat mannen om vrouwen vochten - teveel Donald Duck gelezen, denk ik - maar eigenlijk is het dus andersom).

- Guus Geluk kan niet gelukkig zijn, omdat hij met zijn geluk anderen ongelukkig maakt. En hoe kun je ooit gelukkig zijn zonder toch een beetje gelukkige anderen?

- Mijn vriendinnen zijn de beste. Dus!

- Mannen met baard zijn leuker dan mannen zonder. (Ode aan de mannen die zich niet té vaak scheren).

(Wat een ik-blog zeg :o).

3 opmerkingen:

  1. Mannen met baard zijn awesome :)) En ik geloof niet dat de één achter de ander aan moet gaan, beiden moeten gewoon achter elkaar aan gaan en dan bots je vanzelf tegen elkaar op. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mijn god nee, geen mannen met baard! Prikt teveel.

    En ik vind dat vrouwen ook achter mannen aan mogen gaan ja. Maar met het kinderen-katten- en kinderlijk gedoe ben ik het wel met je eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat het scheren betreft: wat is vaak ? Ik doe het `t liefst zo min mogelijk ! En heet het na vier dagen ook al een baard ? Dan ben ik soms dus wel leuk. ;-) Maar dan vind ik het snel al niet netjes meer en gaat het er alsnog af... ;-p

    En over het achter elkaar aan gaan, kan ik mij wel vinden in de reacties van Nadine en Laura hierboven. Want als je werkelijk denkt dat man en vrouw gelijk zijn, (wat natuurlijk ook zo is) dan is het toch juist logischer om te redeneren dat het allebei mag ?

    Grappig hoor zo`n blog ! En je hebt niet alleen maar aan jezelf gedacht. Trouwens, wat dan nog ? Het is tenslotte jouw blog ?

    BeantwoordenVerwijderen