Pagina's

woensdag 14 maart 2012

Woensdagavondconstatering.

To drink beer or not to drink beer?
 -
Ik ben zo verdraaid moe. En inspiratieloos. Morgen moet een conceptversie van een paper ingeleverd worden, ben er nu drie dagen mee beziggeweest en heb vandaag de biddagkerkdiensten ervoor opgeofferd (a) - waarom vind ik dat niet zo erg als ik dat zou moeten vinden? Anyway, we zijn een eind op weg. Dus hopelijk komt het goed. Enzo. En anders maar niet.

Ik snap ook wel waar ik moe van ben. Soms zit je hoofd te vol. Gedachten, mensen die, als de mier bij de egel, in je hoofd zitten en vragen of ze beginnen te knellen. En dat nog leuk vinden ook. Soms fluiten de vogels te vroeg. Maar eigenlijk maakt dat niet uit, want je was toch al wakker. En soms zou het makkelijker zijn om de wereld wat minder complex te zien. (En soms zou het fijn zijn als de chaos even ophoepelde).

Maar ik lust eigenlijk geen bier..

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb hetzelfde en ik lust ook geen bier :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. * bier maakt(e) niet wijs* dusse.. idee: ga op reis.. :) hoeft niet daaadwerkelijk.. maar reis af naar het subject van je dromen :) de plek waar geen chaos is.. en heel veel liefde (iig bij de mijne wel ;p)

    BeantwoordenVerwijderen