Pagina's

donderdag 8 maart 2012

tante Cato.

Momenteel ben ik even niet homo sapiens. Momenteel ben ik de roodbontgespikkelde weetnietwatzeisus. Ofzo.

Ik voel me net tante Cato uit Pietje Bell. Zij het dat zij een wrat op haar neus heeft en ik alleen maar een pukkel op m'n kin. Maar het voelt even vernederend en ik snap ook niet waarom die krengen ten eerste altijd komen als je ze niet wilt en ten tweede ook nogeens zo ongelofelijk zichtbaar moeten zijn. Gelukkig heb ik dan weer geen neefje wat mij tijdens middagdutjes-die-ik-nooit-doe met een touwtje bevrijdt van zoiets potsierlijks. Zodat ik met luid kabaal ontwaak.

Desalniettemin voel ik me nog steeds de roodbontgespikkelde weetnietwatzeisus.

2 opmerkingen:

  1. Leuk, Pietje Bell !
    Heb jij het pas nog gelezen, dat je dat zo goed weet ?

    Vandaag is het trouwens jouw/jullie dag. Wist je dat ?
    Nu mag jij een aai over je eigen bol geven en iets positiefs over jezelf zeggen. Dus niet mopperen, maar lief zijn voor ons Elske hè ! ;-)

    In verband met deze "vrouwendag" hoorde ik het volgende op de Duitse radio:

    Iedere vrouw heeft zeker twee levensvragen:

    1. Wat zal ik aantrekken ?

    2. Wat zal ik kopen ?

    ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is niet helemaal aardig hoor!
      Want vrouwen hebben er zeker wel meer dan 2 :)

      En ik vind je bericht best grappig Elske!
      Mag best weleens zo'n gekke post!

      Maak er het beste van :)

      Verwijderen