Pagina's

woensdag 21 maart 2012

Clarabella's.

Ik ben door het huis heen aan het stuiteren, want ik luister leuke muziek, de zon is aan het ondergaan en de lente doet zo onvoorstelbaar zijn best.

En ik bedenk me, tussen de bedrijven door, dat er een slag mensen is die ik nog nooit belachelijk heb gemaakt op deze blog. De Clarabella's. De dames die met kalveroogjes smachtend naar mannen kijken en al smachtend naar aandacht uitstralen hoe onvoorstelbaar leuk ze die mannen wel niet vinden. Geen punt - zolang het geen leuke mannen zijn. Wanneer dat echter wel het geval is en er staat zo'n kwijlende Clarabella bewonderend en kwijlend naar hem op te kijken. Zo van, dit ben ik en dat ben jij en de wereld is van ons. Nou. Sla ze op hun neus.  Maar doorgaans functioneert het best prima, dat Clarabella zijn. Je beste 'jijbenzogeweldig'blik opzetten. De rest van de wereld negeren en there we go and succeed. Ik ken de Clarabella's alleen uit de verte. Maar leuk vind ik ze bij voorbaat niet.

(Wil degene die mij ooit betrapt op Clarabellagedrag mij een optater geven? En hard!)

2 opmerkingen:

  1. Hé Elske,

    Volgens mij heb jij een hele leuke en lieve kat, dat kan bijna niet anders !

    En "The Cave" is echt wel een lekker liedje om te luisteren ja ! Volgens mij had ik het pas geleden nog een middagje in m`n hoofd zitten... ;-)

    Toch wel heerlijk hè, die lente ! Wat ben je positief ! ;-)
    Behalve tegenover die Clarabella`s dan. Haha, grappig !
    Zie je het al voor je dat als zo iemand "natuurlijk" naar mij staat te kijken, ik erop af stap en haar dan een optater verkoop ?
    Bij jou wil ik het nog wel doen... ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, bedoel je met Clarabella's van die meisjes die met alles wat beweegt flirten? Want die ken ik wel en dat is soms echt heeeeel irritant.

    BeantwoordenVerwijderen