Pagina's

woensdag 17 oktober 2012

Things.

-- Ik weet niet of er meer mensen zijn die dat hebben, maar als ik in de herfst in de auto zit en om me heenkijk en allemaal kleurende blaadjes zie, dan denk ik non-stop: foto's maken. foto's maken. foto's maken. Non-stop dus. (Maar dat ga ik je niet aandoen). Vorig jaar heb ik dat wel gedaan: link en link. Nu zoek ik dus nog iemand die meewil om weer een bos af te struinen om zoveel mogelijk bos, boom en herfstfoto's te maken. Afijn, dat komt vast wel goed. (Terugkerende bevliegingen).

-- Verder kreeg ik vandaag voor het eerst in, ik denk iets van tien jaar, een handgeschreven brief binnen. Zo ontzettend leuk! You'll get an answer soon sommarsvaelja! Kan ik weer heerlijk mijn briefpapier volkladderen. :)

-- Ben een beetje decadent geweest. Heb twee dure dikke boeken met behandelprotocollen voor psychische stoornissen bij volwassenen aangeschaft. Heel stom eigenlijk, maar het voelt wel optimistisch om dat te doen. En het is lekker bruikbaar voor m'n behandelingsverslag van cognitieve en gedragstherapie. (Ik heb het gevoel dat dit vreselijk saai en stoffig klinkt, maar op de één of andere manier is het allemaal heel tof).

-- Het verbaast me dat ik nog steeds geen baard heb. Ben zo ontzettend bezig met die inleiding schrijven dat ik een beetje te weinig sociaal heb gedaan de laatste tijd. Vandaag maar even geluncht met een lieve vriendin en dat voelt goed. Als het me lukt om die inleiding fatsoenlijk af te krijgen gaan we zaterdag misschien wel een dagje strand doen. (Als het niet katten en honden regent, dan).

-- Mijn soort-van-oranje tas vordert gestaag. Alweer aan het haken dus en ik HOU van herfstkleuren.

(Op de plaatjes: mijn haakwol, hartjes & iets wat je krijgt als je verschillende kaarsen in één lantaarn zet).








2 opmerkingen:

  1. Ik heb dat eigenlijk niet dat ik er foto's van wil maken, maar ik vind het wel mooi en ik word er toch een beetje blij van (ondanks de vervelende dingen van de herfst :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schrijft mooi! Ben benieuwd naar je gehaakte tas.

    BeantwoordenVerwijderen