Pagina's

vrijdag 5 oktober 2012

Het kwaad (en zichzelf straffen).

Het kwaad straft zichzelf. Vol leedvermaak (stel je zo'n evil laugh voor) stuurde ik vanmorgen iemand een sms met de woorden 'het regent lekker..'. (ofzoiets). Daar is normaal weinig leedvermaak aan, behalve als je zeker weet dat zo'n persoon gegarandeerd een nat pak haalt door erdoorheen te moeten fietsen. Maar goed, het kwaad dus. En zichzelf straffen.

Ik moest naar Utrecht om een huge envelop met een naar-verhouding-van-de-envelop-te-klein-behandelingsverslag in een brievenbus te dumpen, aldaar. Ik reed dus vanmorgen naar het station, parkeerde m'n auto een stukje verderop. Pak m'n tas uit de auto (met die huge envelop en dat niet zo grote behandelingsverslag). En pak m'n.. sjt. Plu vergeten. En daar draafde ik dus, door de regen. En het plensde helemaal niet enzo, maar natregenen blijft een beetje niet-grappig. Ook al is de herfst verder wel fijn enzo (Ik blijf erbij. Als het maar niet tot januari dit weer is).

Ik weet trouwens dat ik aan de gang blijf met liedjes, maar deze is ook erg mooi. Al zou die meneer er goed aan doen z'n snor af te scheren, want krulsnorren vind ik toch niet mooi (die zie je niet in dit clipje, maar ga maar 'ns andere kijken, dan zie je 'm wel, brr). Overigens ben ik verder een voorstander van baarden en snorren. Als ik kon..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten