Pagina's

donderdag 11 oktober 2012

Met z'n drietjes.

Net als de rest van Nederland blijf ik het hele Boer-zoekt-vrouw concept geniaal vinden. Tegelijkertijd word ik soms ook wel een beetje beheerst door leedvermaak, met z'n drieën bij die o-zo-leuke boer logeren, wie wil dat nou? Ik niet. Ik zou niet verliefd worden als ik iemand alleen maar op tv tussen de koeienkonten zag. En ik zou het genant vinden om te gaan janken wanneer meer dan een miljoen Nederlanders dat kunnen zien. Sowieso trouwens. Wat heeft het voor zin om te gaan investeren in de liefde (denk hier een kwijltoon bij) van die boer als er nog twee huppelende dames om je heen wandelen. En zelfs als er één afvalt wordt de spanning alleen maar groter want straks denk je dat hij op het laaatste moment zijn liefde voor jou gaat uiten (oooo schaaaat, ik hou zoooooooooveel van je), blijkt het andere trientje toch leuker. Mijniegezien dus. Maar ik geniet er wel van dat anderen er niet zo over denken. En er zijn toch ook heus leuke en minder leuke kandidaten. Over één van de minder-leuke-kandidaten is dit filmpje gemaakt. Ik heb me tranen met tuiten gelachen.

Anyway, één van de drie zijn lijkt me helemaal niet leuk. Ik denk ook dat ik zou bedanken voor een weekje boerderij dan, want where you invest your love, you invest your life (Mumford and Sons). Beter vindt iemand je maar meteen gewoon helemaal geweldig zonder al die irritante concurrentie, maar dat hoort niet bij BzV. (En bij het echte leven ook niet, ben ik bang).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten