Pagina's

woensdag 10 oktober 2012

Brievenschrijverij & gehaak.

Zzz. Ik heb de halve dag aan m'n inleiding zitten werken en nu heb ik to-taal geen zin meer. Maar hee, ik heb wel wat leuke dingetjes. (En ik merk dat ik bijna formeel ga schrijven omdat ik zo ontzettend keurig wetenschappelijk bezig ben geweest met die inleiding. Met die ***inleiding, hoewel dat laatste een grapje is). De leuke dingetjes? Nou, ik heb briefpapier besteld. Gewoon hoppa, zo'n blok met een hoop vellen. Omdat ik zin heb om weer eens echte handgeschreven brieven te gaan schrijven, al weet ik nog niet aan wie en waarover. (Roep maar als je van brieven schrijven en krijgen houdt). Heel stom, het kriebelt echt al langer om dat te gaan doen - en misschien komt het wel vooral door deze leuke rubriek. En dan vooral het idee dat ik ook nog - knus en kneuterig - ergens een bloemetjesvulpen heb liggen...

En het tweede leuke dingetje is dat ik vanavond een voorraad zpaghetti ga bestellen. Dat is een knoet wol van jewelste om een tas (of wat je maar wilt) mee te haken. Nu heb ik geloof ik al drie gehaakte tassen, maar één daarvan is een beetje gesneuveld toen ik er iets in deed wat een beetje zwaar was. En nu heb ik me bedacht dat ik een rode of oranje (als het maar een herfstkleur is) tas ga haken.

Ik ben wel écht een beetje kneuterig en ouderwets vandaag. Vindt u niet?

2 opmerkingen:

  1. Ik wil best wel een brief van jou krijgen/een brief aan je schrijven. Heb je een e-mailadres? De mijne is schrijfmeisje@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen