Pagina's

dinsdag 30 oktober 2012

Jaloezie.

Ik sprak daarnet iemand die het buitengewoon typisch vond dat ik, als vrouw, durfde te zeggen dat ik andere vrouwen knap vond. Dat had hij nog nooit gehoord. En toch is het wel zo. Ik vind vrouwen op een andere manier knap dan mannen. Ik zal nooit op een vrouw vallen of verliefd worden.  Op die manier zie ik niets in vrouwen. Maar ik zie wel of een vrouw knap is of niet. (En ook - ja, dit is slecht - of ik er wel of niet jaloers op moet worden). Want dat is de andere kant dan weer. Als ik een vrouw knap vind, word ik juist heel snel jaloers op ze. Dan wil ik er ook zo uitzien of ook zo'n uitstraling hebben. Mannen daarentegen - ik kijk wel graag naar knappe mannen. Maar het grote nadeel is dat heel veel andere meisjes dat ook doen. Dus: opnieuw jaloezie. Misschien is al dat knap zijn nog helemaal niet zo handig.

3 opmerkingen:

  1. Ik zou hier welhaast wat van zeggen. Maar dat durf ik niet :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat niet zo typisch hoor. Ik zeg ook wel eens dat ik een vrouw knap vind, maar inderdaad bedoel ik dat op een andere manier dan dat ik een man knap vind, omdat ik me niet aangetrokken voel tot vrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet eigenlijk zo goed als zeker dat alle vrouwen hebben wat jij beschrijft. Ik en een boel mensen die ik ken in ieder geval wel: vrouwen kunnen heel goed zien of andere vrouwen mooi zijn of niet :) misschien is die persoon die je sprak juist typisch omdat hij dat nog nooit had gehoord, haha. Flauw :P

    BeantwoordenVerwijderen