Pagina's

maandag 22 oktober 2012

De maandag.

En als je dan wilt weten of een man of vrouw de juiste voor je is dan nodig je ze gewoon een weekje uit om bij je te logeren op de boerderij. Ik zal maar niet teveel zeggen voor de lezers van m'n blog die nog BzV terug willen kijken, maar ik vond dat er een heel schattig element in de laatste aflevering zat. Misschien is het inderdaad wel het beste om gewoon je gevoel op tafel te gooien en niet continu je gevoel achter je rug te verstoppen. (Ik ben deze dag begonnen met BzV terugkijken. Had wel school, maar stel, je zit in de trein en leest de Metro waarin uitgebreid wordt uitgeweid over het programma - nou - dat wil je dus niet zonder het programma gezien te hebben).

En verder was vandaag gewoon fijn want ik heb goed geslapen en had energie en we hebben elkaar weer therapie gegeven voor Cognitieve & Gedragstherapie. Om te beginnen had ik een 7 voor m'n tentamen en dat vind ik dikke prima. Verder dus therapieën en dat kun je leuk maken.. gewoon in de luie stoelen bij de Douwe Egberts met cappuccino. "Wil je er kaneel over?"

Vanzelfsprekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten