Pagina's

woensdag 26 september 2012

Mooie dingen.

Sommige dingen zijn gewoon mooi. (En je hoeft niet altijd te weten waarom). Afgelopen zondag heb ik voor het eerst in m'n leven een doopdienst in een baptistengemeente meegemaakt. Was echt wel heel tof om mee te maken - mooie symboliek enzo. En ik heb me redelijk verbaasd over de warmte van sommige mensen. Ik geloof dat ik ergens de overtuiging heb dat het redelijk onmogelijk is dat anderen me normaal of leuk vinden. (Als dat dan wel zo blijkt te zijn ben ik een beetje confused, maar dan op de goeie manier). Als mensen die elkaar kennen van een kamp met elkaar op de foto willen is dat tof. Ik had zoiets van: prima, maar ik doe niet mee, want ik hoor er niet bij - ik was niet op dat kamp geweest; degenen waar ik mee ging wel. Maar van sommige mensen mag je dingen als 'ik hoor er niet bij' niet denken. En nu wordt een foto er heus niet mooier van als mijn snufferd erop staat, maar het was toch lief dat ik dat 'ik hoor er niet bij' gevoel niet mocht hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten