Pagina's

vrijdag 1 februari 2013

Wat fotootjes!

 Dan maar weer eens een fotoserietje, gewoon omdat het kan.

1.) De lieve iniminiwekker die ik van m'n moeder kreeg. Hij tíkt alleen. Dus ik denk dat hem verbanning wacht. Maar lief is hij wel.
 2.) Het lief ingepakte popje wat ik bij een setje kaarsen voor m'n verjaardag kreeg. Zo heerlijk winters - ja, ik hou ervan.










 3. De frustratie. Heb ik me uitgesloofd door dure behandelprotocollen aan te schaffen (die best bruikbaar zijn trouwens), wordt het voorlopig toch niks met stages. (Halfhalf kun je mijn allereerste gehaakte uil zien, maar die is een klein beetje gaterig dus de rest wíl je helemaal niet zien).

4.) Projectje voor tussen het statistieken door: De kippenschoen van Betty. Gewoon omdat haken ontspannend is.









 

5. Gisteren kreeg ik deze mooie kaarten uit Zweden. Daar móet je toch wel blij van worden? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten