Pagina's

donderdag 21 februari 2013

Hakerij, de thesis en een oude weblog.

Deze heb ik daarstraks besteld. Omdat haken fijn is en omdat het me leuk lijkt om ook eens een koe of een eekhoorn of wat dan ook te haken :). Nu ben ik met een hertje bezig met een hoge moeilijkheidsgraad. Dat wordt vast nog wel een beetje gemopper.


















En verder ben ik begonnen aan de discussie van mijn thesis (brr, daar moet je creatief voor zijn). Ik heb nog steeds het idee dat ik er een potje van maak met het hele onderzoek, terwijl het er eigenlijk al best goed uitziet. Ik krijg alleen een beetje veel feedback telkens en dat zal er wel bij horen - en het helpt ook om veel te leren, wat fijn is en het helpt ook om het goed te doen, maar het voelt soms toch een beetje als.. falen? Ik hoop in ieder geval maar dat het mee gaat vallen allemaal.

En wat heel veel tijd kost (zucht) is het 'redden' van al mijn weblog.nl-bestanden. Van 2007 tot 2011 had ik daar een weblog, maar omdat de site ermee stopt moet ik het redden. Normaal kan dat via exporteren en importeren, zodat je de berichten gewoon op een nieuwe blog knalt, maar de wereld mist niets als ze die berichten niet meer kan lezen.. en toch wil ik ze bewaren, maar het bestand met alle berichten is te groot om hier naar blogger te verhuizen. En dus ben ik bericht-voor-bericht bezig en het is echt een rare confrontatie en een gekke gewaarwording om je eigen schrijfsels van heel lang geleden terug te lezen. (Het zijn zo'n zevenhonderdzoveel berichten. Redelijk veel).

1 opmerking:

  1. Heb mijn oude blogs in een word doc opgeslagen en gedeeltelijk weer gepubliceerd op mn blogspot. Zit soms idd ook wat te glimlachen bij m'n woorden van vroeger.

    BeantwoordenVerwijderen