Pagina's

vrijdag 8 februari 2013

Currently..

-- ..ben ik hard bezig om de resultatensectie van mijn masterthesis af te ronden.














-- ..lees ik voor de weet ik het hoeveelste keer alle boeken van Narnia. Omdat het fijn is om zo'n dik exemplaar te hebben waar gewoon alles instaat.














--.. kregen we gisteren een brief van ons Compassionkindje uit Ecuador. Ik heb dus maar eens meteen teruggeschreven. En verder heb ik nóg een brief geschreven, daarnet.














--.. wordt mijn ex-tas een roze kussen. Het was echt een lelijke plunjezak geworden, dus in het kader van recycling moet er maar gewoon iets anders van gemaakt worden :). Zie mij eens stokjes haken ^^.














--.. geen foto omdat je dit toch al kunt zien, maar ik was de uitstraling van deze blog een beetje zat en dus heb ik hem vanmorgen een beetje omgegooid. I hope you like the result :).

1 opmerking:

  1. En ik ben weer terug op mijn eigen domeintje. Gelukkig. Wat een geslaagd weekje dus zo.

    BeantwoordenVerwijderen