Pagina's

maandag 4 februari 2013

Jaaa!

Deze dag begon zo goed zo goed (ja, x2  - en eigenlijk wel keer heel veel). Want toen ik had ontbeten ging ik eerst met angst en beven op lief laptopje (had ik al gezegd dat hij weer terug is?) kijken omdat onze tentamencijfers online zouden komen en op de één of andere wonderbaarlijke manier - prijs God - heb ik dat allerlaatste tentamen aller-UU-tijden gehaald. Ik ga maar niet roepen dat het mijn allerlaatste tentamen allertijden is, want straks krijg ik het na een paar jaar weer in m'n kop dat ik vervolgopleidingen wil doen. Wie weet. Maar wat een heerlijkheid om voorlopig niets meer in mijn hoofd te hoeven stampen. (Als ik een beetje dom kijk dan komt het daardoor).

Verder heb ik voor het eerst in tijden weer eens ontdekt hoe heerlijk het kan zijn om eens flink te slapen. (Soms ben ik zo lui. Beschamend).

En - en dat moet ik toch wel vertellen. Zaterdag was er een mooi concert in een naburig dorp met Trinity & TimZingt - en ik vond het echt geweldig fijn. Allereerst is het al onvoorstelbaar heerlijk als er véél mensen zijn die je kent. En daarna is het ook nogeens heel fijn als er allemaal mooie liedjes worden gezongen, er ruimte is om af en toe een beetje gek te doen - en er soms ook liedjes voorbijkomen die tranentrekkend mooi zijn. En ineens dacht ik: Hee, dat liedje ken ik maar hij is niet van jullie. Zongen ze 'Awake my soul' van Mumford and Sons. (Wat een heel mooi liedje is!).

En nu ga ik me voorbereiden op een gesprek over mijn analyses straks. Een beetje griezelig is dat wel want ik rommel maar wat met SPSS - ik doe wat ik denk dat ik moet doen - en verder snap ik nog steeds geen bal van wat ik aan het doen bent en wat het nu precies betekent wat ik gedaan heb.

Alsof het helemaal niets te betekenen heeft.

1 opmerking:

  1. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe heerlijk jij je nu moet voelen :D Nogmaals gefeliciteerd! En succes met je gesprek en SPSS.. lijkt me horror :)

    BeantwoordenVerwijderen