Pagina's

donderdag 10 januari 2013

Iets aardigs!

Soms lees je echt geniale ideeën op de blogs van anderen. Zo las ik hier over het idee om op facebook een status te posten waarin je 2013 begint met iets aardigs! De eerste vijf mensen die reageren op die status geef je iets, zomaar. Dat kan iets zijn wat je gebakken hebt, of iets grappigs of een verrassing. Er is geen waarschuwing en het gebeurt wanneer je ervoor in de stemming bent. Eigenlijk moeten mensen die reageren het bericht ook weer delen, zodat het een hele ketting van aardigheid wordt.

Ik heb die formulering dus maar eens overgenomen, zonder mensen te hard te verplichten het ook weer te delen, omdat niet iedereen al die kettingberichten fijn vindt. En ik vind het dus gewoon een heel leuk en heel grappig idee en ik ben ook echt heel benieuwd wie nu allemaal mee gaan doen.


5 opmerkingen:

  1. Volgens mij gaat het hele idee van de 'geen waarschuwing' weg als iedereen het gaat delen, aangezien dan iedereen er ook vanaf weet dat ze iets aardigs moeten doen voor de eerste 5 mensen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, maar niet iedereen hoeft het per se te delen hè.. + je kunt datgene het hele jaar door geven op een moment dat jij uitkiest.. om het maar een beetje spannend te houden :).

      Verwijderen
  2. Helaas heb ik je niet op facebook, maar als het goed is heb je wel leuke post in je brievenbus gehad

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, klopt! :) Waarvoor dank! Ik schrijf je binnenkort terug!

      Verwijderen
  3. Ben benieuwd wat je gaat sturen/doen! Ik heb al een paar ideetjes voor 'mijn' vijf mensen. (:

    BeantwoordenVerwijderen