Pagina's

maandag 21 januari 2013

I like snow.

Ik vind sneeuw zo ongelofelijk fijn. Ja, het is eng om erdoor te moeten rijden (heel zachtjes, want ik heb geen winterbanden) en glijden is ook griezelig. Maar de stilte en het zachte striemen van sneeuwvlokken en een lantaarnpaal en boerderijen in een besneeuwd landschap bij avond.. de kou, wandelen door de sneeuw en eindelijk eens voetstappen in de sneeuw zien. Ruim de gelegenheid hebben om dassen, mutsen, handschoenen en dikke jassen te dragen. O, van mij mag het nog wel heel lang zo zijn.

Dan nog maar een liedje wat ik gewoon qua uiterlijk van het filmpje wel heel goed vind passen bij nu.

1 opmerking:

  1. Tja, wat ik van de sneeuw vind hoef ik niet meer te vertellen :D
    Ik kijk al uit naar het moment dat het eindelijk gaat dooien en nog meer naar het voorjaar.
    Geniet nog even van de sneeuw, want (hopelijk) is het snel weer weg.

    BeantwoordenVerwijderen