Pagina's

donderdag 3 januari 2013

De uil en de thee.

Omdat jullie 'm wilden zien: de eerste uil. Hij is wel een beetje raar geworden - ik kwam dan ook steeds helemaal niet uit en ik snapte nog niks van het haken toen ik ermee bezig was, dus hij is vreselijk asymmetrisch met een hoop gaten, maar desondanks heeft hij wel iets schattigs. Inmiddels gaat het haken al een stuk beter.

Daarnaast: vakantie is thee drinken. Veel thee drinken. (En iedere dag tot half 10 in bed liggen). Nu kreeg ik uit het kerstpakket van mijn schoonzus een paar zakjes met losse thee en een soort van thee-ei. I like. Nieuwe thee-soorten uitproberen is altijd heel fijn. (Hilarisch detail: Een van die zakjes is een exotische groene thee met perzik en peper. (Echt, er zitten gewoon rode korreltjes in). En ik snap best dat veel verschillende benamingen best wel verwarrend zijn. Maar hoe mijn moeder erop kwam dat het erotische thee was? Versprekingen zijn grappig! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten