Pagina's

woensdag 2 januari 2013

2013's eerste blog hier.

*Lieve allemaal - ik hoop dat 2013 een ongelofelijk mooi jaar wordt voor iedereen! :)*

Ik heb wel een beetje een after-nieuwjaardip hoor. Ook al was onze oudjaarsavond erg prima. Ik logeerde bij mijn oudste zus - die altijd thuis is op dat soort dagen omdat de hond het liefst een gat in de grond groef en daarin onderdook geloof ik. Eerst gingen we naar de kerk - en ik ontdekte dat het slecht met mijn concentratie is gesteld, want ik ben ver, ver weg de hele tijd. (Je kunt dansjes voor m'n neus doen en nóg zie ik niets). Daarna ergens koffiedrinken - ben maar begonnen aan vogeltje #2. Mijn zwager zag me bezig met het schattige blauw en vroeg me waarom ik in vredesnaam babysokjes aan het breien was. Haken. Dit is haken. En het is een vogelstaartje met een lijfje. Ik hou nog steeds niet van kleine kinderen, sorry, dus ik ga zeker geen babysokjes maken voorlopig. En toen waren we weer thuis en was het twaalf uur. De kast vol vuurwerk, maar het regende te hard. Dus zaten we eensgezind op de bank en de vensterbank en zagen massa's vuurwerk de lucht ingaan.

En toen heb ik de halve nacht niet geslapen. Gewoon omdat het laat was en ik nooit kan slapen ergens anders. En omdat ik wél veel slaap nodig heb ben ik dan meestal de dag erop voortdurend aan het slaapwandelen en chagrijnig enzo. Maar dit keer viel het een beetje mee (wondermiddel, koffie).

En nu. 2012. (Snif). Het jaar van de mooier wordende vriendschappen en het nieuwe mensen leren kennen en volwassener worden en beginnen met een masteropleiding. Ik hóóp dus dat die opleiding afmaken gaat lukken in dít jaar, maar dat is nog maar een beetje de vraag. Maar geen zorgen, anders ga ik gewoon keihard vrijwilligerswerk doen - en dan iets wat ik leuk vind -. Ik heb ook in het achterliggende jaar ontdekt dat ik creatief zijn eigenlijk wel heel fijn vind. Er zijn dingen die ik in het komende jaar beter wil doen en wil bereiken. Maar de tijd zal wel uitwijzen of die dingen zullen lukken.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten