Pagina's

donderdag 30 april 2015

Vandaag werd ik Master of Science.

Voor de grap zei ik tegen m'n moeder dat ik met 'u' aangesproken wilde worden nu ik MSc ben, wat ze prompt deed. Heel irritant.

Ik post een paar foto's, want na jarenlang studeren dat felbegeerde papier eindelijk mogen ondertekenen is ECHT. HEEL. FIJN. Zodadelijk ga ik denk ik maar brownies maken om het te vieren (en vanavond wokken wat ook al zo fijn is!).





Ne me quitte pas.

Chez Olivier. In de kerkkroeg.

Ik kreeg veel meer slagroom omdat de charmante ober met bril en baard me blijkbaar te dun vond.

En een complimentje voor de lezers. Zelfs als je haar op een muizennest lijkt en je de hele dag in je pyjama op de bank hangt is zoiets leuk om te lezen. Toch? :)


7 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD! En wat een prachtig jurkje heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kan het me helemaal voorstellen! en wat een gave plek om het papiertje te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahh super, al jullie leuke reacties :) Dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd! Dat papiertje maakt het toch nog weer echter dan in Osiris al je cijfers te zien staan. :)

    (Ik lees stiekem nog altijd mee met je, ook al blog ik zelf niet meer. Ik zal eens vaker in mijn toetsenbord klimmen, want je blogjes zijn altijd erg fijn om te lezen!)

    BeantwoordenVerwijderen