Pagina's

maandag 13 april 2015

Hoe je een Krans in elkaar Flanst.

Afgelopen zaterdag was mijn zus jarig. Ze is zo'n beetje twintig jaar ouder dan ik (ja, dat kan) en heeft een stel kinderen. Eén van mijn nichtjes was op het idee gekomen om haar moeder te verrassen met een workshop. Dus zaterdag werd ze ontvoerd richting een tuincentrum, waar ze rond mocht kijken en waar ineens nog meer familieleden arriveerden om samen met haar een workshop te gaan doen. Een workshop in een tuincentrum is natuurlijk groen en dus knutselde een aantal van ons een tafelstukje, terwijl de anderen een voorjaarskrans (mét bolletjes) maakten. Nu ga ik geen familiefoto's op m'n blog plaatsen (omdat niet iedereen dat leuk vindt), maar ik kan wél laten zien hoe ik aan het knutselen was en wat mijn eindresultaat was.



1 opmerking:

  1. oh leuk geworden zeg! en vervelend he zo'n familie die niet op je blog wil. ik heb er ook zo een... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen