Pagina's

maandag 1 juni 2015

Projectjes.

Waar is de tijd gebleven dat ik met regelmaat postte waar ik mee bezig was? Brieven. Haakwerk. Borduurwerk. Wat dan ook. Nu doe ik dat soort dingen meestal op Instagram (ah ja, smartphone hè) - maar heel soms (vandaag) blog ik toch maar even een paar fotootjes. Ik heb zelfs wat geleerd: laat je grenzen soms even los als je creatief bezig wilt zijn. Gewoon kleuren door elkaar gooien, stippen zetten, boos worden en krassen (foto 2).

Felle kleuren-deken. Wordt een kraamcadeautje voor m'n nichtje :)

Vrijdagavond verveelde ik me en ging wat klooien met pastelkrijt. Heerlijk!

Kleuren is zó fijn! Ook dit was een beetje experimenteren, maar het resultaat wordt leuk.

Het bewuste kleurboek. Aanrader!

2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat gehaakte dekentje. Bijna zonde om weg te geven, haha! Hij doet het vast ook heel leuk om je hals. Misschien mag je hem een keer lenen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, hij is ook lief. Maar om eerlijk te zijn: ik was eerst van plan er een hele grote deken van te maken voor mezelf (mooie steek, mooi patroon) - maar ineens was ik 't haken een beetje zat en voor een babydekentje is hij helemaal goed :).

      Verwijderen