Pagina's

donderdag 7 mei 2015

Tuinieren blijft goedheid.

Een maandje geleden blogde ik over mijn tuintje. Tijd voor een update met wat foto's. (Ja sorry, ik ben druk enzo, wat natuurlijk heel hip is in onze maatschappij, maar wat ervoor zorgt dat ik minder aan bloggen toekom).
Ein-de-lijk. Baby-rozemarijn.

Kijk nou, ik heb rozemarijn, lathyrus en paprika (in een pot omdat het pissebeddenleger in grote getale mijn plantjes opsnoepte toen ik ze in de vollegrond had staan). Daarnaast - hou je vast - zaaide ik korenbloemen, kamille, zonnebloemen, koriander, basilicum, onbestemde veldbloemen (van die Flow-confetti) en lavendel. O ja en er staat een mini-frambozenstruikje tussen.
Linksboven tijm (gewone en citroen). Verder peper, nog meer paprika, uienplantjes en aubergine.
Stiekem tussendoor: ik kreeg bloemen van mijn zus (voor het halen van m'n diploma). Kijk dat eens mooi zijn! <3



Radijsjes. Voor het eerst lukt het gewoon om ze te kweken :)

Courgette-knopjes. Ambitieus hè?


4 opmerkingen:

  1. Haha! Heul ambitieus!
    Ik vind zo'n kruidentuintje op de vensterbank zo leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooww, jouw captcha's zijn soms wel een enorme uitdaging hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha! Ik dacht dat ik dat uit had gezet, maar blijkbaar toch niet. Ik zal snel eens kijken!

      Verwijderen