Pagina's

vrijdag 4 september 2015

Het kattencafé.

In augustus zou ik met Laura naar het kattencafé 'Kopjes'. Het was één van de warmste dagen van het jaar en ik stond op het station op het punt om in te checken toen ik bijna tegen de vlakte ging. Dus we gingen niet naar Kopjes. Eigenlijk was het ook te warm.

Vandaag stond het te regenen dat het goot. Ik was een beetje vergeten hoe gezellig dat ook alweer is. We hadden al even besloten dat we in de herkansing zouden gaan wat betreft Kopjes. Zo gezegd en zo gedaan. We liepen allebei op ballerina's en moesten zodoende behoorlijk wat grote plassen ontwijken. Ik stond als een kleuter me te verwonderen, omdat ik sinds de basisschool (zover ik me herinner dan) niet meer in Amsterdam was geweest. Omdat beelden vaak meer zeggen dan woorden, hier een paar plaatjes. Met commentaar.

Famous Laura denkt, Grumpy Cat, Haruki & Karamelbrownie.

Een karamelbrownie op een kattenschoteltje. Lunch. <3

Allemaal kattenplaten aan de muur.

Als je kat bent is het leven zo relax.

Bewoners.

Boeken en spelletjes.

Chillen.

Dat wil ik later ook in mijn huis.

Kattenplaat, menukaart, gekochte tas (met rek & strek-kat) en kopjes. Echte.

3 opmerkingen:

  1. ah dat ziet er gaaf uit! zo mooi hoe mensen steeds weer iets verzinnen waarmee ze zich onderscheiden van de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent vergeten om bij de eerste foto te zetten: famous Lauradenkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu niet meer :P. Ik dacht: respecteer je privacy een beetje :P

      Verwijderen