Pagina's

woensdag 12 augustus 2015

Zussen aan Zee.

Samen met mijn lieve oudste zus, ging ik gisteren en vandaag naar zee. Gewoon om de branding te horen, het zand te voelen en de wind je haar in gruwelijke onkambare klitten te laten veranderen. Omdat we zussen zijn en naar zee wilden, kozen we voor de bed & breakfast 'Zussen aan zee', een aanrader! Merkwaardige dingen? Nee. Gewoon stilte en echt tot rust komen. Behalve 's nachts dan, want ik ben een neurotische idioot (ontleend aan de Sigmundstripjes) en ik kan niet tegen tikkende klokken, hanen of snurkende mensen. Ik 'sliep' met een snurkende zus. Maar dat mag de pret niet drukken. Het was fijn :).

Zo'n bed is een feestje.





Waakkat.


Per ongeluk. Echt.


Iets liefs voor de toevallige passant.

Teveel gegeten.

Avondwandeling.


Een poosje mijmeren op een bankje. De wind voelen en vergeten dat er behalve dat bankje, de zee en de wind nog een wereld bestaat.

Ik wilde altijd al eens een zwerm vogels op de foto zetten. Hier zijn ze.

Zo'n mooi ontbijtje! (Ik ben slecht in ontbijten, maar deze is te mooi om niet op de foto te zetten).

1 opmerking:

  1. Ziet er heerlijk uit allemaal. Leuk dat je dat doet met je zus! Ik ga ook ieder jaar een paar dagen met mijn zus weg, echt een leuke traditie geworden.

    BeantwoordenVerwijderen