Pagina's

zaterdag 4 januari 2014

Het was een fijne Kerstvakantie.

Dingen die de Kerstvakantie zo mooi maakten:

1.) De Kerstdagen zelf. Eerste Kerstdag bij mijn oudste zus geweest, waar we naar de kerk zijn geweest en hebben gegeten. Gewoon heel gezellig. Tweede Kerstdag was ik uitgenodigd bij vrienden - met heel veel andere mensen. Opnieuw samen eten, maar ook liedjes zingen en naar een kerstverhaal luisteren.

2.) Mensen weer zien. Ik ging een vriendin meeten die ik al even niet meer had gezien. Gezellig bijkletsen en knutselen, hoe leuk is dat. Wat nog meer leuk is: schaatsen met leuke mensen en daarna pizza eten en spelletjes doen. O, gezelligheid is zo fijn en zo'n dag is zo genieten. Volgens mij heb ik non-stop gegrijnst tijdens het schaatsen (Ik kan alleen niet zo goed schaatsen, want ik ben op handen en knieën een stuk over het ijs gegleden en dat was een beetje pijnlijk - maar achteraf ook grappig).

3.) Haken. Ik heb zoveel gehaakt deze vakantie. Ik was een beetje oude Boer-zoekt-vrouw-afleveringen aan het terugkijken en intussen ging ik haken. O ja en breien. Hier wat resultaat:


4.) Knutselen. Gisteravond kwamen een paar vriendinnen bij mij en gingen we heerlijk met z'n vieren om de keukentafel papegaaien van vilt knutselen. Okee, ze zijn niet echt af gekomen, maar het was wel heel erg fijn!

5.) POST. Wie wordt er niet blij van?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten