Pagina's

zaterdag 18 januari 2014

Finished project.

Haha, deze blog lijkt bij momenten de blog van een handwerkjuf te zijn. Of van een jonge moeder met een gezinnetje die tussen het op de kinderen letten door wat bij elkaar haakt. Dat ben ik allemaal niet. Ik zat net even terug te kijken op deze blog en hier had ik net leren breien en was ik moed aan het verzamelen om te leren haken. Iedereen kan het leren, wil ik maar zeggen.

Een tijd terug blogde ik over projectjes waar ik mee bezig was. Eén van die projectjes was geheim, omdat het een cadeautje was. Nou, inmiddels is het af en gegeven, dus hier is ie. (Ik word een beetje tureluurs van die foto. Maar laten we zeggen dat dat komt omdat ik 'm 's avonds heb gemaakt, vlugvlug, omdat ik wegmoest).

(En voordat je denkt dat ik echt creatief ben: M'n moeder zit op de bank te steunen omdat ik een eend heb gemaakt van stof/vilt met naald en draad en ik heb niet alleen die eend gemaakt, maar ook een hoogst ingewikkeld wiskundig probleem).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten