Pagina's

donderdag 1 november 2012

Kleurtjes enzo.

De laatste keer dat ik een kleurtje door mijn haar deed was ik net zeventien. Ik heb m'n haar toen niet echt geverfd - het was zo'n halvegare kleurshampoo die er na zoveel wassingen uit zou moeten zijn, maar een half jaar later was m'n haar nog redelijk rood. En nu, nu ben ik zo'n vijf jaar verder (argh, dat gaat zo snel) en voor het eerst in al die tijd staat er dus een potje te wachten met een leuk kleurtje - niet te schokkend, gewoon middenbruin. Maar nu durf ik eigenlijk nog niet..

3 opmerkingen:

  1. Gewoon doen. Ik kleur mijn haar al jaren en het is mij altijd goed bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah gewoon doen! Beter spijt hebben van dat je het wel hebt gedaan, dan dat je spijt hebt omdat je het niet hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen