Pagina's

vrijdag 16 november 2012

Ik denk ook altijd

Ik trek het zo slecht als ik het idee krijg dat mensen boos op me zijn of me niet mogen. Zeker als ik echt in de verste verte geen idee heb wat ik verkeerd kan hebben gedaan. Daarnaast voel ik het ook veel te snel aan als er iets lijkt te zijn - vaak ís er nieteens iets. Zo'n vals-alarmsysteem wat je al waarschuwt terwijl er niks aan de hand is. Maar als mensen mailen met 'waarom wil je dat zo graag?' op een redelijk onbenullige vraag dan voelt dat als.. 'val me niet lastig'. En als mensen die eerst probeerden bij je in de buurt te zijn ineens uit je buurt blijven - what's this?

Ik denk ook altijd dat alles een reden heeft. En dat alles aan mij ligt. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn.

1 opmerking:

  1. Hé wacht, ik dacht dat alles aan mij ligt en dat ik altijd degene ben die het verkeerd heeft gedaan. Dan ligt het in ieder geval aan ons allebei :).

    BeantwoordenVerwijderen