Pagina's

zaterdag 31 januari 2015

De Grote Opruimklus, deel 5.

Behalve veel materialen van papier, vind je tijdens een opruimklus ook andere spullen. Spullen die je terugbrengen naar je kindertijd, zoals speelgoed en knuffels. In deze één-na-laatste aflevering van mijn vondsten tijdens de Grote Opruimklus komen daar wat foto's van voorbij. (Ik moet hier wel bij zeggen dat ik als kind autootjes ook leuk vond, maar die gingen met m'n broers mee toen ze het huis uitgingen).

Sneeuwbal, knuffel, mondharmonica en barbie.

Nog een knutselwerkje, twee beren en nóg een barbie.

Toen ik me ineens had bedacht dat ik wilde schilderen. (Die arme vogel lag al ik weet niet hoe lang op zolder te verstoffen).

De laatste barbie en de kat. Die kat had ik bijna naar de Kringloop gedaan, maar toen bedacht ik me dat hij er altijd is geweest.

Omdat handwerken zo leuk was. Zucht.

Ik had een Samson-knuffel. Hoeizzetmogelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten