Pagina's

maandag 27 oktober 2014

Een goede ontdekking: de kringloopwinkel.

Vorige week ging ik met m'n zus naar de kringloopwinkel in haar woonplaats. Hoe leuk was dat: allemaal boeken voor één of twee euro. Daar word ik heel erg hebberig van. Ik heb me beheerst en alleen dit boek gekocht. Voor twee euro dus. Omdat ik blij word van boeken.

Zaterdag zei ik tegen m'n moeder: "In [naburig dorp] is ook een kringloopwinkel. Zullen we even kijken? Misschien hebben ze daar wel leuke boeken". En dus gingen we samen naar die winkel en natuurlijk waren er veel leuke boeken. Maar er was ook een leuk spel.

Leuk spel
Zes vijftig. Tegen vijfenveertig nieuw. Terwijl hij gewoon compleet is.
Ja, kringloopwinkels zijn een tip.

(En nu is het natuurlijk tijd voor een spelletjesavond).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten