Pagina's

donderdag 20 juni 2013

Vandaag.

En toen was ik moe maar voldaan na een werkdag. Had ik al gezegd (jawel he) dat vrijwilligerswerk echt leuk is? Je hoeft niet zo heel veel te doen en ze zijn blij met alles wat je doet en ze zijn aardig en ze vragen aan je hoe het met je gaat als je binnenkomt en ze praten over interessante cliënten - heel anoniem hoor - (waar ik van kan leren). En verder warm ik water op voor thee en zorg ik voor koud water voor in de wachtkamer en doe ik de deur open en ruim ik de afwasmachine in en uit en drink ik dus koffie en thee en ben ik bezig met een klus voor de organisatie. Vrijwilligerswerk is leuker dan gewoon werk. Facebooken onder werktijd is gewoon okee. (Bij m'n betaalde baantje peins ik er niet over).

En het regende zo hard en zo mooi eigenlijk. Ik ben kletsnat geregend, maar dat had wel wat. En dan de damp die opstijgt boven het land en boven het bos (mooi uitzicht vanuit de trein). How beautiful it was. Echt, ik wil wandelen. NU. En misschien ga ik straks of morgen nog een keer bloggen.

Ben ik raar dat ik veel liever regen heb dan hitte?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten