Pagina's

zaterdag 8 juni 2013

Lief, bitterzoet liedje.

Over sommige dingen moet je misschien geen blije liedjes maken. En dit liedje heb ik geloof ik al wel eens eerder gedeeld. Het is wel een lief liedje - maar ook wel heel erg bitterzoet. Een man die zijn zelfmoord in scene zet, zodat zijn geliefde erachter komt hoeveel ze van hem houdt (want dat wist ze nog niet). Op zijn zogenaamde begrafenis zal hij ineens weer leven, bleek dat het een grap was en zullen ze lang en gelukkig samen leven. Wishful thinking. Wat houdt iedereen toch maar weer van elkaar. (Check de blije melodie van dit liedje).

2 opmerkingen:

  1. Ik weet zeker dat mijn vriendin héél boos zou worden als ik dat zou doen :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Maar ik denk dat jullie er ook wel zeker van zijn dat jullie van elkaar houden! :) Dus dan is 't niet zo nodig :P

      Verwijderen