Pagina's

woensdag 2 november 2011

Blogjesdoolhof.

Houdt uw zakdoek in de aanslag. Allereerst is dit een memorabel moment. Zo'n eerste blog op een nieuw weblog. (Je kunt een hoop mooie dingen opschrijven natuurlijk, maar je kunt ook een hoop verprutsen). Ten tweede is dit moment dubbel memorabel. Mijn vorige blog heeft me viereneenhalf jaar lang trouwe dienst bewezen. Het was eigenlijk een soort huwelijk (denk ik). Voor huwelijken moet je knokken natuurlijk. Tot de grote migratie. Mijn berichten van april 2007 tot mei 2011 zijn foetsie (al hoop ik dat ze ooit nogeens terugkomen uit die enorme space die internet heet). Ik krijg gezeur als ik instellingen aanpas. Ik ben reuze-onhandig. Dus. Ik vond het reden voor mijn echtscheiding. Misschien dat ik ooit de beste oude berichten hier dump, als ik ze terugkrijg. En verder. Nou. Verder wordt dit weer gewoon een 'ik wil ook wat van me laten horen' weblog. Gewoon met verhaaltjes, foto's en dergelijke.

Waarom ik nou schrijf over een blogjesdoolhof? Heel simpel. Als ik mijn profiel op facebook zo bekijk stikt het van mijn websites. De oude: elsjuhtje.weblog.nl - hoewel die inmiddels verwijderd is van het feestboekprofiel, het is te hopeloos hoe het er nu uitziet, de gedichtjesblog: thatpoetwantstofly.blogspot.com, het brievenproject: brievenaanvanalles.blogspot.com en dan nu, omdat drie zo weinig is: iamtheseaonamoonlessnight.blogspot.com. (Overigens komt die titel uit het switchfoot-liedje: restless). Zeg zelf, zo'n reeks blogs is een beetje doolhofachtig. 
Nou ja. Ik ben niet zo goed in introductieblogjes schrijven. Maar desalniettemin enzo: Wees welkom. Blijf vooral plakken. Ik ben TERUG!

3 opmerkingen:

  1. *volgt* ;)
    Ik ga binnenkort ook maar es mededelen dat ik al een poosje een blogger heb. Al weet ik nog niet precies hoe, want hij is voor een select gezelschap bedoeld. Maar daar mag jij wel in delen. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ben ik wel heel benieuwd & voel me vereerd! :) *Mail maar eens een linkje!*. Wel heerlijk om weer te kunnen bloggen hoor! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was je ook kwijt door het weblog drama, maar k heb je gelijk weer bij m'n bloglijst geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen