Pagina's

zaterdag 22 maart 2014

Slaap!

Ik wist niet dat een stage zo vermoeiend zou zijn. Lange dagen werken, 's avonds niet zo vroeg thuis - eten, even zitten en weer gaan slapen omdat ik omval van de slaap. Veel te doen ook op de stage: enerzijds superleuke en interessante dingen. Anderzijds is het zo veel ineens dat ik het nog best lastig vind om een goede balans te vinden, overal in. Ik ben bij gesprekken geweest en ik merk dat ik dingen erg vind voor mensen - maar het wel aankan om de verhalen te horen. Waar ik meer moeite mee heb, is het idee dat ik ontzettend zelfverzekerd moet zijn als ik mensen ga spreken - en ik weet gewoon nog niet hoe ik dát ga faken zonder enige ervaring. Nou ja, dit is dus in een paar zinnen iets. :)

6 opmerkingen:

  1. Mijn berichten verschijnen niet meer op jouw blog (misschien komen ze in de spam?), maar ik ben dus Lauradenkt en ik wilde zeggen dat ik het ook heb, maar dat het een kwestie is van in het ritme komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, wat stom :(. Ik heb niet iets veranderd en eigenlijk zou je naam/url in moeten kunnen vullen..*zie ik zelf nu wel staan) maar als er meer mensen zijn die dit hebben ga ik toch nog 'ns goed kijken wat er aan de hand is.Dank trouwens voor je reactie - ik vind het wel bemoedigend :).

      Verwijderen
  2. Volgens mij kan ik wel reageren. Ik heb alleen af en toe dat ik bij blogspot niet kan reageren, maar dat heb ik dus niet alleen op de jouwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me wel heel gek om ineens die transitie naar fulltime werken te maken... is het ook meteen vijf dagen in de week? Succes en geniet ervan in ieder geval, dit nieuwe leven :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hele gekke omslag. Eerst maar iets van 9 uur in de week werk (en verder veel tijd om te haken en m'n schrijfcursus). En nu ineens 35 uur. Stiekem mis ik het studeren wel hoor, al is er gelukkig op stage ook tijd om boeken te lezen en kennis op te doen.

      Verwijderen