Pagina's

dinsdag 23 juli 2013

Utrecht..

Eigenlijk, als ik echt heel eerlijk mag zijn, heb ik Utrecht gemist. En was het dus heel fijn dat ik vandaag een afspraak had in Utrecht. Vanmorgen om half 11 met de stagecoördinator. Een heel aardige man die me vertelde dat 'het niet aan mij lag' dat ik geen stage kon vinden. (Dat is opbeurend, want ik begon aan mezelf te twijfelen). En verder heb ik dus de lijst met stagemogelijkheden nog eens goed bestudeerd en notities gemaakt. De kans dat het voor september lukt is trouwens klein. Dat is wel beroerd. Maar ik ga het toch proberen. En als het niet lukt? Dan ga ik gewoon nog twee leuke cursussen doen naast m'n baantje en vrijwilligerswerk. Ik denk dat ik dan kies voor twee vakken van wijsbegeerte.. van psychologie heb ik alle leuke vakken wel zo'n beetje gedaan. De reden daarvan is dat ik uitdaging mis en ik heel veel zin heb om weer kennis op te doen. En verder.. heb ik dus een reisgids naar Lapland besteld, want ik wil echt heel graag daar naartoe. Een weekje maar, komende winter. Nu nog een reisgenoot zoeken.

En nou ja, toen ik dan toch in Utrecht was ging ik langs de Paperchase (ik wist niet dat die winkel zo leuk was!) en kocht er twee lieflijke kaarten. En ik kocht oorbellen bij de Bijou Brigitte, gewoon omdat het kon en omdat m'n kast toch al vol is. Thema: Katten en vogeltjes :).


3 opmerkingen:

  1. Jaaa Paperchase is superleuk! En ik hoop natuurlijk dat je wel een stage vindt voor september, maar zo niet, dan lees ik graag ook blogjes over je filosofievakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh FILOSOFIEEE! daar mag je zeker over bloggen! en tjsa, je weet al wat ik vind van reizen naar het noorden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen dat die stage nog steeds niet wil lukken. Ik duim nog steeds door. Het is immers nog geen september en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    En anders lees ik met liefde alle andere blogjes.

    BeantwoordenVerwijderen