Pagina's

donderdag 19 april 2012

Heart!














Het resultaat van een dagje Groningen: Weer Marie Cardouatkaarten gekocht. Ik vind ze zó lieflijk! :) - overigens heb ik ook de toren van Pisa compleet (Marie Anne Foucart).

Overigens is Groningen niet alleen leuk vanwege de mooie kaarten, de stad op zich en een relaxte treinreis ernaartoe en ervandaan: Er wonen ook nogeens enorm lieve vriendinnetjes daar! *bevoorrechtheid*.


















psje: Een blik op de krant van gisteren maakte mij duidelijk dat ik mijn alter ego beter even kan verstoppen. Letterlijk stond er dit: Iets sprietigs met poten is gezond en lekker. Ik. De boskrekel. Ik bén niet lekker.

pps: Muhaha, nerdy me heeft een 8 voor haar intimate relationshipstentamen. Er klopt echt iets niet.

1 opmerking:

  1. Zie je wel !
    Zijn die tentamens op een dag na bijvoorbeeld pasen èn `s morgens vroeg, toch nog ergens goed voor ! ;-)

    Gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen