Pagina's

maandag 30 maart 2015

Waarom ik een meisje-meisje ben.

Vroeger, toen ik nog bij web-log blogde en een jaar of 17 was, postte ik zo af en toe foto's van m'n kamer. Want ja, we waren net verhuisd en ik vond het wel tof om te laten zien wat ik ervan maakte.

Tegenwoordig reflecteert mijn kamer wel een beetje wie en hoe ik ben. Heel erg meisje-meisje, gek op katten en dol op kleur. Dus. Vandaag laat ik dat maar eens zien.

Kattenschilderij, gehaakte katten & uilenkist.

Postcrossing, kaarten van penvriendinnen, foto's & een Flow-slinger.

Kijk. Die deken heb ik gehaakt :). O en ik hou van Marie Cardouat (kalender). Het portret komt uit Parijs (Mont-Martre) en de hartjesslinger uit de wereldwinkel (ik denk 'Waar').

Ik schrijf in dagboeken. Nummer 1 is vol. Nummer 2 bewaar ik als volgend Positief Dagboek en nummer 3 is ook vol.

Brieven en kaartenkist met een Compassionbrief uit Ecuador. En boeken. Een paar van de best veel.

Cactus-konijn.

Uit de hal van het oude huis van m'n oma. Ik moet nog uitvogelen hoe ik de katjes uit kan deuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten