Pagina's

donderdag 19 maart 2015

Had ik al gezegd dat ik van wraps hou?

Gisteren maakte ik wraps. Normaal deed ik dat vaak met kip of gehakt, maar gisteren deed ik het eens helemaal anders.

Ik nam:
- vegetarische stukjes van tivall.
- pakje tortilla's.
- Griekse yoghurt met cayennepeper (beetje), paprikapoeder (ook een beetje) en kruiden (gedroogde uit eigen tuin, onder andere tijm en rozemarijn). Dit is een fijn sausje om de wrap mee te bestrijken.
- geroosterde paprika en courgette. Dat roosteren doe je door de groenten 40 minuten op 200 graden in de oven te leggen. Ik besprenkelde ze met olijfolie, waar ik wat rozemarijn door had gedaan. Wel belangrijk: laat het vooral grote stukken groente zijn, want anders wil paprika wel zwart worden. Dat is niet erg, omdat je het velletje er zo afhaalt, maar daar was ik ietsje te lui voor.
- rucola (uit eigen tuin, yay!)

Hoe zag dat er dan uit?
Nou.
Die uien zijn trouwens geen succes, zolang in de oven. Maar zonder uien was het ook echt wel heel lekker!
Before.  


Het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten