Pagina's

donderdag 5 maart 2015

En toen ging ze overstag.

Mensen die het hardst roepen dat ze iets niet doen, doen het uiteindelijk toch.
(Waarschijnlijk zal ik ooit met een vrachtwagenchauffeur trouwen omdat ik vrachtwagens zo irritant vind). Zover is het nog niet. In een ander opzicht ging ik wel overstag.

Maanden geleden riep ik nog om het hardst dat ik géén smartphone wilde. Ik kon er wel één voor m'n verjaardag krijgen, maar ik wilde niet. Kom op. Ik kon bellen en sms'en (en deed maanden met 20 euro beltegoed). Whatsapp? Niet nodig. Instagram? Ja. Dat kriebelde soms een beetje, als ik weer één of ander mooi gerecht voor m'n neus had en dacht: die wil ik wel eens op de foto zetten.

Tot een paar weken geleden. Mijn neefje had een nieuwe telefoon en ik mocht z'n oude wel overnemen. Ik dacht: Proberen kan geen kwaad.

Nu heb ik Whatsapp (200 berichten in twee weken). En Instagram (zie hiernaast). Als voor wie dan ook de telefoon belangrijker is dan kletsen met mij - dan wordt mijn telefoon ook ineens heel belangrijk. Ja. Ik vind een smartphone toch wel fijn.




4 opmerkingen:

  1. Ieuw, een iPhone. :P
    Okee, sorry. Succes ermee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat komt helemaal goed! ^^ Heb jij toevallig een Samsung?

      Verwijderen
  2. Nee, niet eens. Wel een Android-gebaseerde telefoon. Namelijk een Fairphone (noem me environmentally conscious ofzo).

    BeantwoordenVerwijderen