Pagina's

zaterdag 21 januari 2012

De oktobershoot.

Samen met Marieke. In de hoop dat ze niet gaat stuiteren als ze foto's van zichzelf tegenkomt, hier. Ik zal lief zijn en niet té herkenbare foto's plaatsen :-). (Het enige nadeel aan shootfoto's posten is dat je dan automatisch een beetje veel van jezelf post. En dat voelt een beetje suffig. Ofzo). In ieder geval. Dit was een oktoberdag. Waarop het nog steeds stralend weer was. (Maar toch best koud om dan in je mouwloze jurkje middenin het bos te gaan staan). Wat ik heb geweten ook trouwens. 's Avonds was er een geweldig Trinity-concert. Daar stond ik al half ziek te zijn. En de dag erna Scheveningen: gegaan, maar wel heel verkouden. Wat je al niet overhebt voor shootjes soms (a).













3 opmerkingen:

  1. Haha! Ik stuiter:). Nee, just kidding. Fijn dat je zo lief bent geweest om me toch een beetje onherkenbaar te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ghehe. Ik wil niet dat jij stuitert. (Van blijheid mag dan weer wel natuurlijk;/). Maar als wilt dat ik een foto verwijder zal ik natuurlijk wel naar je luisteren :).

      Verwijderen
    2. Nee hoor, je mag ze laten staan. kGeloof niet dat ik op basis van deze foto's direct op straat (of, belangrijker, in het ziekenhuis oid) herkend word;)!

      Verwijderen