Pagina's

maandag 9 december 2013

Projectjes.

Ik geniet zo van het haken/creatief bezig zijn, dat ik tijdens de colleges op school al bijna zit te dromen om weer heerlijk creatief aan de gang te gaan. Momenteel ben ik met drie dingen bezig. Het eerste wordt een cadeautje (en is dus geheim, maar als het af is en gegeven, zal ik er wel een keer een foto van plaatsen). Het tweede is een muts. (Poging drie of vier, want het patroon ging niet helemaal op voor mijn materiaal). Het derde is een variant op een e-readerhoesje uit het boek 'Mollie makes birds'. Voor mijn navigatieapparaat die geen tomtom heet. (Op de achtergrond zie je het mooie plaatje uit het boek. Mijn variant wordt iets donkerder).

O ja, het sollicitatieseizoen is weer begonnen. Het zou toch zo fijn zijn als ik komend jaar eens écht af kon studeren..





Geen opmerkingen:

Een reactie posten