Pagina's

donderdag 5 februari 2015

En altijd viel de sneeuw..

..de hele winter lang. Zoals in het liedje van Elly en Rikkert. Was het maar waar. Toch is er nu eindelijk sneeuw om van te genieten en dat is ook precies wat je moet doen als je tijd hebt. Zojuist ben ik met dikke jas, regenlaarzen, sjaal en handschoenen richting het bos gegaan om wat sneeuwfoto's te maken. Om het 'betoverde land achter de kleerkast' te ervaren, zonder dat je bang hoeft te zijn om een rinkelende arreslee mét heks tegen te komen. Het was bewolkt en sneeuwde zelfs een beetje, waardoor het leek alsof alle foto's zwart/wit waren. Af en toe kwam ik hoefafdrukken tegen (brr, straks loop ik een zwijn tegen het lijf). En toen ik thuis kwam was het tijd voor winterwonderlandcake én een kop Chai Thee. Gewoon omdat het lekker is en omdat het kan. Ziehier wat foto's - een beetje een allegaartje omdat ik het leuk vond te klooien met wat bewerkingsprogramma's.
















1 opmerking: