Pagina's

dinsdag 19 maart 2013

What makes me happy..

what makes me smile..

-- Noorse post! :) (Met katten! <3)














-- En soms krijg je lange emails met diepe gedachten en daar geniet ik ook heel erg van!

O ja, omdat creativiteit altijd heel erg fijn is, ben ik ook maar lid geworden van de Flow. Geen idee of het een goed idee is, maar de nummers die ik tot nu toe kocht waren erg leuk. En gewoon fijn om relax te lezen. (+ al die papierwaren erbij, dat is ook fijn). Zo zat bij het laatste exemplaar een poster met 'the grass is greener where you water it'. (Over het geheim van een goed huwelijk). En nu ben ik niet getrouwd en voorlopig ga ik dat ook niet doen, maar ik vond de poster wel heel mooi en heb 'm inmiddels dus maar opgehangen. En ik had een setje 'what makes life simple' kaarten gewonnen via een actie op facebook (en ik win nooit iets. Dit is echt de eerste keer).














Gisteren ging ik eten koken (ik ben in afwachting van de feedback op m'n scriptie en nu hoef ik dus een paar dagen niets te doen totdat ik die feedback binnenheb, maar niets doen is eigenlijk helemaal niet zo fijn). Anyway, ik knip al jaren de recepten die me lekker lijken uit, uit de Allerhande en Boodschappen - en nu had ik dus gisteren ineens de bevlieging om maar eens een honing/mosterd-marinade te maken en dat rook echt heel erg lekker. Het is fijn om te koken en bakken.

(Maar toch heb ik me bedacht dat hoewel ik dingen als koken, bakken, handwerken en tuinieren heel fijn vind, ik toch meer uitdaging nodig heb dan dat en ik uiteindelijk later (als de crisis voorbij is -_-) wel echt heel graag een combi wil van psycholoog zijn en iets creatiefs doen. Schrijven, denk ik).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten