Pagina's

zaterdag 11 augustus 2012

Joehoe, het is er weer.

Ik heb weer zin in dingen. (Dit klinkt alsof ik als een depressieve vrouw met snorharen en een knot dagenlang achter een voorraadje uitgedroogde bloemetjes achter een beregend raam heb zitten foeteren en staren en nadenken over alle naarheden des levens, af en toe verzuchtend hoe zielig ik wel niet ben). Wees niet bang, de bloemetjes zijn niet uitgedroogd, het regent niet en m'n kat is de enige met snorharen!

Maar wat ik dus zeggen wilde: ik heb weer zin in schrijven. Ik weet niet of ik per se zo heel veel meer ga bloggen want om te bloggen moet je ook nog eens een beetje inspiratie hebben of grote avonturen beleven, maar hoedanook, ik heb weer zin in schrijven. Dus ik ben emailconversaties aan het bijwerken en heb twee brieven aan twee Compassionkindjes geschreven en en en en en.

Heel stiekem heb ik ook al wel een klein beetje zin in school. Mijn studieboeken zijn al binnen en het zijn twee dikke pillen die in een maand tijd al getentamineerd gaan worden (straks ga ik toch maar echt even depressief achter het raam staren, ook al ontbreken die snorharen en knot en regen dan). Maar toch..

(Denk nu trouwens niet dat ik echt heel hard stuiter van energie want ik slaap nog steeds elke ochtend uit tot half 10. Ofzo).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten