Pagina's

woensdag 17 april 2013

Nu.

- Nog drie nachtjes en dan is het zaterdag en dan, dán ga ik met mijn lieve zus naar Symphony of Life. Wie gaat er nog meer?







- Op zich kan ik dus vrijwilligerswerk gaan doen. Het punt is alleen dat het meer een 'aanwezigheidsbaantje' is, waarbij je weliswaar mensen een beetje koffie geeft enzo, maar je bent niet continu bezig. Ik heb me bedacht dat ik het wel wil doen, als ik maar een cursus of iets anders geks kan doen zodat ik tenminste een beetje huiswerk kan maken ofzo. Weet iemand waar je leuke schriftelijke cursussen kunt doen? Ik wil namelijk heel graag weer dingen LEREN. (Vandaag heb ik leren strijken en ik vind het bagger). 

- I wish life was more simple.



1 opmerking:

  1. Schriftelijke cursussen kun je volgen bij die bekende instellingen zoals NHA, LOI.
    In mijn brief schreef ik trouwens ook over vrijwilligerswerk. Denk dat je die vandaag wel op je mat vind.

    BeantwoordenVerwijderen