Pagina's

maandag 25 juni 2012

zzz..

Slapen. Mooi woord is dat. (En een nog mooiere bezigheid). Voor mij op dit moment heel erg waar - vanmorgen om zes uur ging de wekker omdat ik om half negen al een tentamen had. (Ja, crimineel en kindermishandeling enzo). Afijn, het viel allemaal mee. Je moet je voorstellen, ik had me vorige week de hele week zo'n beetje opgesloten om te leren. En ik maakte dat tentamen en had het gevoel dat het alle kanten opkon. Met iets meer een vermoeden naar de slechte kant, zoals het een pessimist betaamt. En zo ging ik dus vanmiddag maar even nakijken (het was meerkeuze). En nu ga ik dus overkomen als een nerd, maar blijkbaar ligt sociale psychologie me best wel, want ik had 31 van de 35 goed, wat waarschijnlijk een mooie voldoende oplevert. Hoera enzo. (En grappig hoe je vakken die je liggen met prima cijfers haalt, terwijl je vakken die je niet liggen, neuropsychologie bijvoorbeeld, best wel kunt verknallen - het is m'n vierde bachelorjaar nu en eigenlijk is het nog niet vaak eerder voorgekomen dat ik zulke scores haalde als bovenstaande voor meerkeuzetentamens). Nu moet ik me nog tot vrijdag verdiepen in drugs, brain and behavior. Maar in ieder geval heb ik dan toch maar mooi zowel klinische als sociale psychologie gedaan wat de bachelor betreft. Nu de komende tijd eens hard na gaan denken wat leuk is voor de masterthesis. (En gaan solliciteren voor een stageplek in februari..ssst ikwilniet).

En omdat ik nu moe ben en geen zin meer heb en m'n middagdutje niet lukte ben ik aan het nietsdoen en ga ik zodadelijk nog wel even studeren maar nu mag ik heerlijk Mumford and Sons luisteren. Omdat folkmuziek hoedanook heel fijn is!

1 opmerking: